Suport tehnic pentru conferinte

Cu o experienta de peste 18 ani in domeniu si un echipament tehnic de ultima ora, Valmar Media Global va poate oferi exact ceea ce aveti nevoie pentru a face evenimentul dumneavoastra unul reusit.

Chiar daca unele locatii dispun de echipament tehnic, de obicei acesta este minimalist, fix de multe ori, si nu in putine cazuri in care am colaborat cu tehnicienii salilor, acestia (tehnicienii) nu au decat o minima pregatire in utilizarea echipamentului existent acolo, de aici rezultand o serie de probleme pe toata durata evenimentului (ca microfonii repetate sau sunetul prea incet, calitatea proasta a imaginii de pe ecranul principal – de altfel si singurul, nu exista de obicei decat un ecran - si multe altele).

 

Ce va oferim:

-          Microfoane prezidiu – microfoane „goose neck” independente (nu sunt conectate toate la o centrala de unde se preia apoi sunetul, acest lucru permitand controlul total asupra volumului fiecarui microfon, ceea ce face ca auditia sa fie buna indiferent cat de incet sau de departe de microfon se vorbeste), cu buton de activare / dezactivare pe baza lui (permitand vorbitorului sa-l inchida / deschida atunci cand doreste); se pot folsi la prezidiu sau la pupitrul vorbitorului (speaker desk);

 

-          Microfoane fara fir – microfoane profesionale, cu raza mare de transmisie, utilizabile atat pentru voce cat si pentru concerte live; unii vorbitori prefera mobilitatea oferita de aceste microfoane; pot fi folosite si pentru auditoriu, in cazul in care exista intrebari in sala;

 

-          Boxe - diverse puteri si dimensiuni, in functie de numarul de participanti si dimensiunea salii;

 

-          Mixere audio – folosit pentru a combina toate sursele de semnal existente, de la microfoane, laptop-uri (pentru prezentarile cu sunet) sau orice alta sursa de sunet (cd player, minidisk etc.);

 

-          Camera video - pentru inregistrari HD sau / si proiectie live (in salile de dimensiuni mari este necesar un al doilea ecran pe care sa fie proiectat vorbitorul);

 

-          Laptop-uri – pentru rularea prezentarilor Power Point, toate au instalat sisteme de operare si Office actuale, pentru eliminarea oricaror probleme de compatibilitate; de asemenea, prezentarile le testam inainte de prezentare (pentru ca nu de putine ori au fost aduse incomplete – fara filme – sau cu un format al acestora nepotrivit cu sistemele noastre) si daca este cazul, remediem aceste probleme prin convertirea filmelor sau re-link-uirea acestora;

 

-          Telecomenzi slide-uri cu laser pointer – necesare pentru orice vorbitor, ii ofera control total asupra prezentarii; au butoane pentru inainte / inapoi si laser pointer incorporat; vor fi „instruiti” in folosirea acestor butoane de catre tehnicianul prezent (din experienta am observat ca „trainingul” este necesar pentru oricine foloseste telecomenzile, evitam in acest fel eventualele mici „neplaceri”)

 

-          Videoproiectoare - de la 2500 ANSI la 6000 ANSI, in functie de dimensiunea ecranului ales; cu cat ecranul este mai mare, cu atat si puterea videoproiectorului va trebui sa fie mai mare, pentru o luminozitate si contrast optime;

-          Ecrane led

     

-          Ecrane videoproiectie (4:3, 3:2)

     

-          LCD-uri 42” - 80"

     

-          Monitoare 19” – 22” – 32” pentru speaker sau / si prezidiu

      Monitoare cu touch screen

-          Switch video VGA

Switch video HDMI

-          Speaker desk

-          Podium

-          Fotografi

-          Cameramani

-          Personal tehnic calificat

-          Asistenta tehnica pe toata durata evenimentului